7/30/2014

Everything has changed

neule - hm - 15€ ≡ housut - hm - 7€ ≡ kengät - hm - 6€
Vielä ois kesää jäljellä sen viikon verran, tai ainakin sitä kesälomaa, sillä mun koulut alkaa jo 6.8
Oon tehny jo joitain ostoksia tulevaa vuotta varten, kuten himoihanat lautaset ja kupit tigerista, ja oppikirjoja. Mulla on omassa huoneessani melko paljon tavaraa, - kuten pöydällä näkyy -, joilla on tunnearvoa, joten en yhtään tiedä mitä otan mukaan asuntolaan. Apua. 
Vaatteet katoin tänään läpi, mitkä lähtee mukaan, mitkä jää äitille. Joku päivä ois tavaroiden vuoro. Mun valikointia vaikeuttaa se, etten tiedä yhtään millanen paikka tuo Harjun asuntola on Jyväskylässä, joten jos jollakin on kokemusta, kerro se ihmeessä.
Päätin myös palata takaisin blogin alkuperäiseen nimeen. Se vaan kuulostaa paremmalle mun korvaan. Nettisivu säilykööt samana, sillä sen vaihtaminen käy vaikeaksi ilmoittaa kaikkialle. 

4 kommenttia:

  1. Awwww, aivan ihania nuo astiat! Tekis mieli kyllä käydä hankkimassa omatkin.. Nuo hiusalan oppikirjat kuulostaa tuplasti kiinnostavammilta kuin mun lukion oppikirjat D: Tykkään kauheesti muuten tosta sun bannerista :3

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noissa kirjoissa on tosi paljon mielenkiintosia juttuja, ihan hämmästyin itekkin! :D ja hyvä jos kerrankin oon onnistunu bannerissa miellyttämään muitakin kun itseäni c:

      Poista
  2. Hei mäkin oon muuttamassa nyt Harjulle asuntolaan, jännityksellä odotan mitä tulevaa on tulossa, ehkä saatetaan näkyillä sielä tai jotain, kuka tietää :) + sait uuden lukijan!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wow ois tosiaankin kivaa näkyillä siellä :-) mukavaa jos blogini kiinnostaa !

      Poista