9/15/2014

Ei mitään uutta

1. poljin 10km pyörällä roopelle
2. heräsin aamulla maailman rakkaimman ihmisen vierestä.
1. mun tukka lyheni 2. pääsin vihdoin pelaamaan mw3:sta ! 3. oltiin kattoo astetta ja raappanaa 4. #leffateatterinvessaselfie
Mun viikot vaan menee ohi silmien. En meinaa millään kestää ajan kulussa mukana. Pelottaa vaan että jos nytjo kaikki menee tätä vauhtia, mitä se on kahen tai kolmen vuoden päästä. Ala-asteen opettaja sano kerran, että mitä vanhemmaks sitä tulee, sitä nopeemmin aika kulkee, ja sillon en uskonu toista. 
Päivitän lähinnä sitä ammatillista blogia (puhelimenkuvat tappaa mun aivot mutta kun oma kamera on paskana), että jos kiinnostaa niin hairplay-jao. Huomenna ois Miraculosin järjestämä hiusnäytös ja ekat omat asiakkaat koulussa, Jännitys kasvaa, mutta onneks mulla on asiakkaana veeka, jonka hiuksia oon ennenki leikelly. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti