9/21/2014

mess

Viikonloppuuni kuului lähinnä vain nukkumista, sarjoja ja valokuvailua. Aina kun saan mahdollisuuden, lainaan V:n kameraa. Tänä viikonloppuna me ei oikein tiedetty, mitä lähteä kuvaamaan, joten tyydyin vain pelkkiin tylsiin kokovartalokuviin. 
En tiedä mistä mun pitäisi täällä puhua. Päivittelen satunnaisia tekstejä, joissa höpötän ajan tajuttomasta nopeudesta. 
Pappa joutui tiistaina sairaalaan, se sekoittaa mun ajatusmaailmaa entisestään. Ens viikonloppuna ois taas suuntana Lappeenranta, ja pelkään joka kerta kun äiti soittaa. Mitä jos kaikki ei ookkaan niinku ennen ? 
Mulla on maanantaina enkun kurssikoe, johon oon yrittäny päntätä, tulis ees parempi ku seiska. 

2 kommenttia:

  1. Ompas sulla kivanoloinen blogi :) Taidankin liittyä lukijaksi!

    Mä opiskelen kanssa hiusalalla :) Kirjotan hiusalaan liittyvää blogia että jos kiinnostaa niin käy ihmeessä kurkkimassa :) http://beautyhair4.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla :) vähän vaan harvemmim nykyään postailen kamerarikon vuoksi mutta täällä ollaan yhä!

      Poista