4/03/2015

Important things in my life

BLOGPROJECT, THIRD PART; important things in my life

ystävät & perhe
Ystävät ja perhe on sanomattakin monelle se tärkein asia elämässä. Ilman niitä ihminen on aivan yksin, eikä se tee hyvää kenellekkään meistä. Mulla on paljon ystäviä, uusia sekä vanhoja, ja rakastan luoda uusia kaverisuhteita. Perheen kanssa pidän tiukasti yhtä ja äiti on maailman tärkein ihminen elämässäni.

kahvi
Jos minut tuntee, tietää myös heikkouteni kahviin. Kahvinjuonnista on ennemmin tai myöhemmin tullut tapa, että on saatava vähintään kaksi kupillista per päivä. Monen mielestä kahvi maistuu pahalle, mutta niitäkin on erimakuisia, hienoine makukahveine, jotka ei vaan ole mun makuun.

liikunta & bmx
Etsiessäni kuvia tajusin ettei minulla ole mistään muusta kuvia kuin bmx-pyörästäni, eikä siitäkään kuin muutamia jotka ovat näkyneet täällä blogin puolella jo aiemminkin. Innostuin V:n vuoksi bmx-pyöristä ja ostin itselleni oman viime syksynä. Pyöräilyn lisäksi käyn salilla ja kahvakuulassa, joiden kaikkien jälkeen olo on ihana, kun on päässyt purkamaan ylimääräisen energiansa pois. 

hymyileminen
Mulle on aina sanottu siitä, että hymyilen paljon, ja että olen iloinen aina. Hymystä on tullut tietynlainen tuntomerkki mun osaltani, sillä rakastan hymyillä ja saada jonkun hymyilemään. Mulla on myös hammaskoru, jonka vuoksi kai aloin hymyilemään paljon. On vaan kiva nähdä kun oma hymy piristää jonkun muun päivän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti